swanbite

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av swanbite - 18 mars 2012 13:54


Livet är ju inte alltid lätt, har man lärt sig genom åren. Det positiva är att det blir bättre, ju starkare man blir. Det negativa är att livet tycks fortsätta vara svårt. Man undrar konstant: När ska det bli bättre då?


Jag vet inte hur de där människorna gör, som påstår sig kunna vara glad och lycklig nästan hela tiden. Ljuger dom, överdriver dom eller är det helt enkelt sanning? Hur kommer man i så fall dit?

Handlar det om att bli nöjd med sig själv, att förlåta sitt förflutna, eller vad?


Jag har bestämt mig för att vara positiv mot livet, och det är jag, men samtidigt så hamnar jag i dessa mörka tankar. Detta gör då att jag samtidigt är positiv men också väldigt negativ, på samma gång. Jag har två olika tankegångar, hela tiden. Detta kan göra mig väldigt ego, eftersom jag är så inne i mig själv hela tiden.


Ja, jag vet inte. Jag vet ingenting.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Detta är en blogg om skrivande, dikter och annat roligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards